Klantenservice
Verzending
“Hoe snel is mijn verzending binnen?”

Items die op werkdagen voor 15:00 besteld worden diezelfde dag verzonden. Je ontvangt nadat wij hem verstuurd hebben een track en trace, zodat je precies weet wanneer je jouw pakketje kan verwachten. Meestal is dit al de volgende werkdag, let op dat het bij Post NL op dit moment heel erg druk is ivm de corona en het winterse weer dus het kan zijn dat zij er een dag langer over doen om de orders te verwerken. Bestel je op zondag of maandag? Dan moet je iets langer geduld hebben. Pakketjes worden dan vaak op dinsdag of woensdag geleverd.

“Wat zijn de verzendkosten?”

Nederland
Vanaf €100,- word jouw pakketje gratis verzonden in Nederland. Voor bestellingen onder de €100,- zijn de verzendkosten €5,95.

België
In België zijn de verzendkosten vanaf €100,- gratis. Voor bestellingen onder de €100,- zijn de verzendkosten €10,95,-.

“Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een Servicepoint?”

Nee dit is helaas nog niet mogelijk. Je kunt je bestelling wel laten bezorgen bij een ander afleveradres dan je factuuradres of gezellig op komen halen bij ons in de winkel.

Retourneren of ruilen

Is je bestelling niet helemaal naar wens en wil je deze graag retour sturen? Geen probleem! Je kunt je bestelling tot 7 dagen na ontvangst retourneren. De antwoorden op de meest gestelde vragen m.b.t. retourneren staan hieronder.

“Hoe kan ik iets terugsturen?”

Vul het bijgeleverde retourformulier in en stuur je pakketje terug naar:

Len’s
Molenstraat 1
7651AS Tubbergen

“Moet ik de kosten van mijn retour zelf betalen?”

Ja, de kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Het is wel mogelijk om de artikelen gratis te retourneren in onze winkel. Het bedrag wordt daarna direct teruggestort op je rekening.

“Er is iets misgegaan met mijn bestelling, wat moet ik doen?”

Neem even contact op met onze klantenservice via het contactformulier of via de whatsapp button rechtsonderin. Geef aan wat er is misgegaan, zodat wij een passende oplossing aan kunnen bieden.

“Ik wil een item ruilen, kan dit?”

Je kunt je gekochte items gratis bij ons ruilen in de winkel. Ben je niet in de gelegenheid om langs tekomen, dan kun je het item retour sturen en het gewenste item opnieuw bestellen. De kosten voor en retourneren zijn voor eigen rekening.

“Mogen sale items geretourneerd worden?”

Nee, de afgeprijsde artikelen mogen niet geretourneerd worden. Deze zullen dan ook niet verwerkt worden.

“Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na retournering?”

Wij streven ervaar om na ontvangst van je retour het geld binnen 2 werkdagen terug te sturen.

Kan ik meerdere bestellingen in een retour samenvoegen?

Ja zeker, dit is geen probleem. Voeg wel altijd de retour formulieren toe.

Let op:

  • Wegens hygiëne is het helaas niet mogelijk om oorbellen te retourneren.
  • Producten kunnen alleen retour worden genomen indien deze ongedragen of onbeschadigd zijn.
  • De retour gezonden producten zijn op eigen risico voor de klant.
  • Wij geven geen garantie op pailetten en kraaltjes.